Pirkimo sąlygos
NUOTOLINĖS SUTARTIES IR E-PARDUOTUVĖS NAUDOJIMO TAISYKLĖS
1. Apibrėžimai
Įmonė – SIA „GUMI“, įmonės kodas 40203148445, PVM mokėtojo kodas LV40203148445, juridinis adresas: Grencu iela 5, Ryga, LV-1029, Latvijos Respublika, faktinis adresas: Grencu iela 5, Ryga, LV-1029, el. paštas: info@gumi.lv , tel. (+371) 28086999.
Internetinė parduotuvė – įmonės valdoma svetainė adresu gumi.lv, kurioje galima įsigyti prekių.
Taisyklės – ši nuotolinė sutartis ir internetinės parduotuvės naudojimo taisyklės.
Pirkėjas – juridinis asmuo arba pilnametis fizinis asmuo, norintis įsigyti ar įsigijęs prekę (-es).
Prekės – bet kokios prekės, siūlomos Internetinėje parduotuvėje, kurias Pirkėjas gali užsakyti ir įsigyti.
2. Bendrosios nuostatos
2.1. Šios Taisyklės reglamentuoja teisinius santykius tarp Pirkėjo ir Įmonės dėl prekių pirkimo ir jų pristatymo. Taisyklės taip pat laikomos nuotoline sutartimi tarp Pirkėjo ir Įmonės kaip pardavėjo.
2.2. Pirkėjo pirkimas arba užsakymo pateikimas patvirtina Pirkėjo sutikimą su šiomis Taisyklėmis.
2.3. Pirkėjas privalo pateikti teisingus ir išsamius duomenis, kontaktinę informaciją bei mokėjimo būdus. Apie pastebėtas klaidas arba pasikeitusius duomenis privaloma nedelsiant informuoti Įmonę. Pirkėjas atsako už bet kokias pasekmes, kylančias dėl neteisingų ar klaidingų duomenų pateikimo.
2.4. Pirkėjas atsako už teisingą ir tikslią užsakymo pateikimą, nurodydamas reikalingas prekes, jų kiekį bei specifikacijas (jei tokia galimybė pateikta).
3. Prekių pasiūla ir užsakymas
3.1. Informacija apie prekes ir jų kainas pateikiama Internetinėje parduotuvėje prie atitinkamos prekės. Prekių ir pristatymo kainos galioja prekių užsakymo metu. Įmonė pasilieka teisę bet kuriuo metu keisti prekių asortimentą, pasiūlymus ir kainas. Pokyčiai netaikomi jau pateiktiems ir apmokėtiems užsakymams.
3.2. Informacija apie prekes ir jų atvaizdai yra informacinio pobūdžio ir skirti pagerinti apsipirkimo patirtį. Prekių išvaizda gali skirtis nuo pateiktų nuotraukų (ypač dėl spalvų atkūrimo, iliustratyvaus pobūdžio), prekės gali būti kitokioje pakuotėje.
3.3. Informacija apie prekę ir jos naudojimo sąlygos, nurodytos dokumentacijoje (ar ant pakuotės), turi pirmenybę prieš Internetinėje parduotuvėje pateiktą informacinio pobūdžio medžiagą. Prieš naudojant prekę, būtina susipažinti su pateikta informacija ir naudojimo instrukcija.
3.4. Kainos nurodomos eurais (EUR). Internetinėje parduotuvėje pateikiamos prekių kainos su pridėtinės vertės mokesčiu, o kai kuriais atvejais – kai pirkimai skirti ekonominei veiklai – mokesčių suma pateikiama atskirai. Visi mokėjimai už prekes atliekami eurais (EUR).
3.5. Įmonė stengiasi, kad prekių kainos visada būtų nurodytos tiksliai, tačiau negarantuoja, kad užsakymo metu pateiktos kainos tiksliai atitiks realias prekių kainas tuo momentu.
3.6. Pristatymo išlaidos nurodomos atskirai nuo prekių kainos. Pristatymo paslaugas teikia trečiosios šalys (kurjeriai, vežėjai), jei Pirkėjas neatsiima prekių pats Įmonės mažmeninės prekybos vietoje.
3.7. Pirkėjas pirmiausia įdeda norimas prekes į pirkinių krepšelį Internetinėje parduotuvėje. Prieš pateikdamas užsakymą, jis gali tęsti prekių pasirinkimą.
3.8. Užsakymo pateikimo metu Pirkėjas turi pasirinkti/pranešti prekių gavimo būdą ir adresą.
3.9. Po užsakymo pateikimo Įmonės atstovai gali susisiekti su Pirkėju, kad patikslintų užsakymą dėl galutinio jo apdorojimo ir patvirtinimo.
3.10. Prieš galutinį užsakymo patvirtinimą Pirkėjui rodomi visi užsakymo duomenys – prekių kaina, mokesčiai, pristatymo išlaidos ir kiti taikytini mokesčiai Internetinėje parduotuvėje arba el. paštu (jei užsakymas suderintas).
3.11. Po prekių užsakymo ir apmokėjimo (ar išankstinio mokėjimo) Pirkėjas gauna užsakymo patvirtinimą el. paštu. Jei pasirinktas apmokėjimas grynaisiais pristatymo metu arba taikomas atidėtas apmokėjimas, patvirtinimas gali būti atsiųstas prieš atliekant mokėjimą.
3.12. Sąskaita, siunčiama el. paštu arba prieinama (parsisiunčiama) Internetinėje parduotuvėje, pateikiama elektroniniu būdu ir galioja be parašo. Įmonė turi teisę dokumentus dėl prekių pristatymo taip pat pateikti elektroniniu būdu.
3.13. Pirkėjas privalo apmokėti už prekes ir pristatymą vienu iš Internetinėje parduotuvėje nurodytų būdų pagal Įmonės sąskaitą.
3.14. Jei pasirenkamas atsiskaitymas prekių atsiėmimo vietoje, atskira sąskaita neišrašoma – Pirkėjui išduodamas kasos čekis apmokėjimo metu.
3.15. Gavus visą apmokėjimą, Įmonė arba pristatymo įmonė (vežėjas) pristato prekes Pirkėjo nurodytu adresu. Pirkėjas įsipareigoja laikytis pristatymo paslaugų teikėjo sąlygų (pvz., darbo laiko, prekių atsiėmimo termino ir pan.). Pristatymo kaina ir terminas priklauso nuo pasirinkto pristatymo būdo. Pristatymas nevykdomas, jei pasirinkta atsiimti prekes Įmonės prekybos vietoje.
3.16. Užsakymas laikomas pateiktu ir privalomu tiek Pirkėjui, tiek Įmonei, kai Įmonė gauna visą apmokėjimą už prekes ir pristatymą bei patvirtina užsakymą. Jei pasirenkamas prekių atsiėmimas be pristatymo, pirkimas laikomas įvykusiu prekių atsiėmimo ir sumokėjimo metu.
3.17. Pranešimas apie prekių pristatymą siunčiamas Pirkėjui el. paštu arba telefonu. Kita su užsakymo įvykdymu ir pristatymu susijusi informacija taip pat gali būti siunčiama.
3.18. Įmonė išsiunčia prekes per laiką, nurodytą Internetinėje parduotuvėje ar užsakymo dokumentuose, išskyrus atvejus, kai dėl prekių prieinamumo ar kurjerio veiksmų išsiuntimas vėluoja. Paprastai pristatymo terminai nurodomi, tačiau kiekvienu atveju gali būti nustatytas kitas terminas, o vėlavimai nėra atmestini (ypač esant kurjerių užimtumui).
3.19. Jei Pirkėjas Internetinėje parduotuvėje (arba per joje nurodytą elektroninių mokėjimų paslaugų teikėjo įrankį) nurodo savo galiojančią mokėjimo kortelę, tinkamą atsiskaitymams internetu, laikoma, kad Pirkėjas sutinka, jog Įmonė turi teisę nuskaičiuoti mokėjimą už prekes ir pristatymą nuo šios kortelės. Nurodydamas mokėjimo kortelės duomenis, Pirkėjas patvirtina, kad turi teisę naudotis šiuo mokėjimo būdu ir atlikti mokėjimą.
4. Prekių pristatymas
4.1. Priklausomai nuo pasirinkto pristatymo būdo ir gavimo vietos, gali būti taikomas pristatymo mokestis. Pristatymo mokestis, jei taikomas, nurodomas galutinėje prekių užsakymo informacijoje prieš galutinį Pirkėjo užsakymo patvirtinimą (po pristatymo būdo ir vietos pasirinkimo).
4.2. Prekės pristatomos Latvijos Respublikos teritorijoje, taip pat teritorijose, kurios nurodytos Internetinėje parduotuvėje kaip galimi pristatymo adresai (pirmiausia – Europos Sąjungos ir Europos ekonominės erdvės šalys). Dėl galimybės pristatyti į kitas teritorijas Pirkėjas gali kreiptis į Įmonę, tačiau Įmonė gali tokio pristatymo neteikti.
4.3. Prekės pristatomos tik po visiško atsiskaitymo už prekes ir jų pristatymą. Prekių atidavimas gali būti sustabdytas, jei Įmonė negavo visos pirkimo kainos.
4.4. Pirkėjas privalo užsakymo metu pateikti tikslų ir išsamų pristatymo adresą (įskaitant pastato dalį, kodą, aukštą, tikslų įėjimą, jei jų yra keli, ir kt.).
4.5. Įmonė ir pristatymo paslaugos teikėjas (kurjeris, vežėjas) neatsako už nepristatymą ar vėlavimą, jei tai įvyko dėl netikslios ar neišsamios Pirkėjo pateiktos informacijos.
4.6. Pirkėjas negali pakeisti prekių pristatymo adreso po užsakymo patvirtinimo.
4.7. Pirkėjas privalo patikrinti, ar prekių pakuotė nepažeista (įskaitant galimus pažeidimus dėl transportavimo) prieš priimdamas prekes. Jei aptinkami pažeidimai ar neatitikimai, Pirkėjas turi tai pažymėti pristatymo dokumente (arba bekontakčio pristatymo atveju – informuoti kurjerių paslaugų teikėją) ir nedelsdamas informuoti Įmonę.
4.8. Jei prekes priima Pirkėjas ar jo nurodytas trečiasis asmuo per paštomatą ar pasirašydami kurjerio įrenginyje arba popierinėje pristatymo formoje be pastabų, laikoma, kad prekės pristatytos tinkamoje ir nepažeistoje pakuotėje, nebent nurodyta kitaip.
4.9. Pirkėjas privalo nedelsiant po pristatymo patikrinti prekių kiekį, kokybę, komplektaciją ir atitikimą. Apie neatitikimus jis turi informuoti Įmonę. Jei Pirkėjas šios pareigos neįvykdo per nustatytą laiką ir nepareiškia pretenzijos, laikoma, kad prekės atitinka sutarties sąlygas. Pirkėjas taip pat privalo nedelsdamas informuoti Įmonę, jei trūksta pagrįstai tikėtinų priedų ar instrukcijų.
4.10. Jei užsakyme numatytas pristatymas nurodytu adresu, tai prekių perdavimas šiuo adresu laikomas prekių perdavimu Pirkėjui, neatsižvelgiant į tai, ar prekes faktiškai priėmė Pirkėjas ar kitas asmuo tame pačiame adrese.
4.11. Jei Įmonė negali pateikti užsakytos prekės, ji turi teisę – gavusi Pirkėjo sutikimą – pristatyti kitą lygiavertės kainos prekę. Priešingu atveju Pirkėjui grąžinami pinigai. Įmonė taip pat pasilieka teisę vienašališkai atsisakyti pirkimo–pardavimo sutarties dėl prekės nebuvimo ir grąžinti sumokėtą sumą. Apie tai Pirkėjui pranešama el. paštu.
4.12. Įmonė turi teisę nepristatyti prekių (įskaitant užsakymo ir sąskaitos-anuliavimą), jei Pirkėjas nesumokėjo visos kainos. Pristatymas prieš mokėjimą neatleidžia Pirkėjo nuo mokėjimo pareigos.
4.13. Įmonė gali atsisakyti pristatyti prekes ir vienašališkai nutraukti sutartį, jei pristatymas tampa neįmanomas dėl išorinių aplinkybių: karo zonų, ribojimų, ekstremalių situacijų, stichinių nelaimių, pandemijų ar force majeure bei teisinių apribojimų.
4.14. Jei Pirkėjas nėra nurodytu adresu pristatymo metu arba neatsiima prekių laiku, Įmonė ir kurjerių tarnyba neatsako už neatsiėmimą ar vėlavimą. Tokiu atveju sumokėti pinigai negrąžinami. Jei pageidaujamas pakartotinis pristatymas, jis atliekamas už papildomą mokestį pagal Internetinėje parduotuvėje nurodytą kainoraštį.
4.15. Įmonė neatsako už vėlavimus ar netikslumus, susijusius su Pirkėjo pasirinktos pristatymo tarnybos paslaugomis.
4.16. Įmonė neatsako už prekių pristatymo vėlavimus, jei jos laiku išsiuntė prekes (įskaitant atvejus, susijusius su muitine, tarptautiniu transportu ir kt.).
4.17. Atsitiktinės žalos ar praradimo rizika pereina Pirkėjui, kai prekės perduodamos jam ar jo nurodytam trečiajam asmeniui (išskyrus vežėją). Jei vežėją pasirenka pats Pirkėjas, rizika pereina momentu, kai prekė perduodama vežėjui.
5. Kitos sąlygos, susijusios su prekių pirkimu
5.1. Šalių susirašinėjimas el. paštu, informacija telefonu ar socialiniuose tinkluose apie prekių prieinamumą, rezervavimą ar pirkimo sąlygas nelaikomi susitarimu tarp šalių dėl prekės pirkimo ar kainos. Susitarimas laikomas sudarytu, kai Įmonė išrašo sąskaitą, o Pirkėjas ją apmoka arba priima prekes.
5.2. Įmonė gali priimti užsakymus per socialinius tinklus ir kitus internetinius kanalus, jei užsakymas patvirtinamas ir vykdomas. Tokia komunikacija turi būti saugoma patvarioje laikmenoje (su data ir laiku), jei prekės užsakymas vykdomas šiuo būdu.
5.3. Jei prekės atsiimamos Įmonės prekybos vietoje ir už jas apmokama atsiėmimo metu ar po jo, Pirkėjas negali naudotis atsisakymo teise, nes pirkimas laikomas atliktu gyvai, ir Pirkėjas turėjo galimybę susipažinti su preke prieš pirkdamas.
5.4. Jei numatyta, kad prekės bus atsiimtos Įmonės prekybos vietoje, bet Pirkėjas neatvyksta per rezervuotą laiką, Įmonė turi teisę atšaukti užsakymą ir grąžinti sumokėtą sumą.
5.5. Įmonė gali atsisakyti pristatyti prekes ir vienašališkai nutraukti pirkimo–pardavimo sutartį be pinigų grąžinimo, jei Pirkėjui taikomos sankcijos (Latvijos Respublikos, JT, ES ar kitų organizacijų, kurių narė yra Latvija), arba prekių pristatymas pažeistų tokius apribojimus.
5.6. Pirkėjas prisiima atsakomybę pats sumokėti visus mokesčius, muitus ir pasirūpinti importo leidimais, jei jų reikia prekių pristatymui į nurodytą vietą. Įmonė nėra atsakinga už papildomus mokėjimus ar formalumus.
5.7. Įmonė neprisiima atsakomybės už tai, kad prekės neatitinka vietinių reikalavimų ar taisyklių, jei jos pristatomos tarptautiniu būdu.
5.8. Pirkėjas ir bet kuris Internetinės parduotuvės vartotojas negali atlikti veiksmų, kurie gali pažeisti sistemos saugumą ar trikdyti IT sistemų veikimą. Pažeidimo atveju Įmonė turi teisę sustabdyti prekių pardavimą arba anuliuoti užsakymus.
5.9. Jei Įmonė turi grąžinti Pirkėjui sumokėtą pinigų sumą už prekes ir pristatymą pagal šias Sąlygas, Įmonė grąžina pinigus ta pačia mokėjimo priemone, kuria Pirkėjas atliko pirkimą, nebent Pirkėjas sutinka su kitu grąžinimo būdu.
5.10. Pirkėjas patvirtina, kad jis yra teisiškai veiksnus fizinis ar juridinis asmuo ir turi teisę pirkti prekes šioje Internetinėje parduotuvėje.
6. Prekių kokybė ir komercinė garantija
6.1. Prekės gamintojas nurodomas prekės pakuotėje.
6.2. Gavęs prekes, Pirkėjas atsako už prekių kokybės ir saugumo užtikrinimą.
6.3. Pirkėjas privalo susipažinti su prekių ženklinimu ir/arba pakuotėje nurodyta informacija ir/arba naudojimo instrukcija prieš pradėdamas naudoti prekes.
6.4. Pirkėjas atsako už tai, kad prekės nebūtų naudojamos asmenų, kurie dėl amžiaus, fizinių savybių ar kitų priežasčių gali būti pažeisti preke, ar asmenų, turinčių apribojimų įsigyti ar naudoti atitinkamą prekę.
6.5. Įstatymų nustatyta atsakomybė už prekių atitiktį sutarties sąlygoms taikoma tik vartotojams (fizinėms asmenims, kurie išreiškia norą įsigyti, įsigyja ar galėtų įsigyti arba naudoti prekę tikslams, nesusijusiems su jų ekonomine ar profesine veikla).
6.6. Vartotojas turi teisę pateikti pretenziją Įmonei dėl prekių neatitikties sutarties sąlygoms per 2 (dvi) metus nuo prekių gavimo dienos. Vartotojas privalo pateikti pretenziją Įmonei per du mėnesius nuo dienos, kai jis sužinojo apie prekių neatitiktį sutarties sąlygoms. Prekių gavimo diena laikoma ta diena, kai vartotojui buvo perduota atitinkama prekė (ji buvo gauta iš tiekėjo), nebent būtų pateikta kita įrodytina data.
6.7. Komercine garantija laikoma tik tiesioginė nuoroda, kad atitinkama prekė turi garantiją (komercinę garantiją) su konkrečiomis sąlygomis. Bendras prekių aprašymas ar bendra informacija apie prekę ar jos savybes nelaikoma komercinės garantijos sąlygomis.
6.8. Kai prekė pateikiama remontui pagal komercinę garantiją (jei ją suteikia gamintojas) arba remontui, reikalingam užtikrinti prekių atitiktį sutarties sąlygoms, Pirkėjas privalo ją pats pristatyti į Įmonę (nebent įstatymai ar pateikti įsipareigojimai nurodytų pristatymo pareigą Įmonei); prekė turi būti švari ir pilnos komplektacijos.
6.9. Jei vartotojas nesilaiko bet kurio gamintojo nurodymo, jis praranda teisę naudotis atsisakymo teise ir/arba pateikti pretenzijas dėl prekių neatitikties sutarties sąlygoms.
6.10. Pateikdamas pretenziją dėl prekių neatitikties sutarties sąlygoms, vartotojas prie pretenzijos privalo pridėti sandorio patvirtinimo dokumento kopiją.
6.11. Atsakomybė už prekių neatitiktį sutarties sąlygoms netaikoma, jei prekės pažeidimas įvyko dėl vartotojo kaltės ir/arba prekės natūralus nusidėvėjimas, ir/arba prekės buvo naudojamos netinkamai, ir/arba prekės buvo pažeistos dėl išorinių aplinkybių, ir/arba prekės buvo netinkamai ar neteisingai laikomos, ir/arba prekės buvo naudojamos ekonominėje (profesinėje) veikloje.
7. Atsisakymo teisė
7.1. Atsisakymo teisę gali pasinaudoti tik vartotojai (fiziniai asmenys, kurie išreiškia norą įsigyti, įsigyja arba galėtų įsigyti prekes ar paslaugas tikslais, nesusijusiais su jų ekonomine ar profesine veikla). Vartotojas turi teisę pasinaudoti atsisakymo teise ir vienašališkai atsisakyti pirkimo sutarties per 14 dienų nuo prekių gavimo dienos (prekės dalies) pranešęs apie tai Įmonei.
7.2. Norint pasinaudoti atsisakymo teise, prekės turi būti nenaudotos, nepažeistos ir originalios išvaizdos (su nepakeistais ženklais, apsauginėmis plėvelėmis, pakuotėmis ir kt.). Vartotojas, naudodamasis atsisakymo teise, atsako už bet kokį prekių vertės sumažėjimą, jei prekės buvo naudojamos nesuderinant su gera tikra tvarka, įskaitant naudojimą ne tikslu, siekiant nustatyti prekių pobūdį arba veikimą.
7.3. Prekių naudojimas ir apžiūra, siekiant nustatyti jų savybes ir rūšį, turi būti atliekama tik tiek, kiek tai galima atlikti parduotuvėje; kitaip atsisakymo teisė negali būti naudojama.
7.4. Atsisakymo teisė negali būti naudojama pagal teisės aktus nustatytas išimtis, įskaitant, bet neapsiribojant, atvejais, kai prekė pagaminta pagal vartotojo nurodymus; prekė yra aiškiai pritaikyta individualiai; vartotojas atidarė prekių pakuotę, kurios neįmanoma grąžinti dėl sveikatos ar higienos priežasčių; prekė greitai genda arba turi trumpą galiojimo laiką; prekė dėl savo savybių po pristatymo negrįžtamai sumaišoma su kitais daiktais; paslauga buvo visiškai suteikta, kuri buvo pradėta prieš atsisakymo laikotarpio pabaigą.
7.5. Jei vartotojas nori pasinaudoti atsisakymo teise, jis privalo išsiųsti Įmonei užpildytą atsisakymo formą į Įmonės adresą arba el. paštą, nurodydamas vartotojo vardą, pavardę, kontaktinę informaciją, įsigytos prekės pavadinimą, prekių pirkimo kainą ir pristatymo išlaidas, vartotojo banko sąskaitos numerį ir atsisakymo pareiškimą iš prekių pirkimo sutarties. Vartotojas taip pat privalo pridėti pirkimą patvirtinantį dokumentą.
7.6. Vartotojas privalo per 14 dienų nuo rašytinio atsisakymo išsiuntimo dienos pristatyti prekes į Įmonę (jei jis jau gavo prekes). Įmonė turi teisę negrąžinti vartotojui sumokėtų pinigų už prekes, kol vartotojas negrąžins prekių Įmonei. Jei vartotojas nesilaiko šiame punkte nurodyto prekių grąžinimo termino, atsisakymo teisė yra prarasta.
7.7. Pageidautina grąžinti prekes su visa (nepažeista) pakuote. Jei vartotojas nesužino apie prekių būklę šiame punkte, atsisakymo teisė yra prarasta. Prekių grąžinimas turi būti atliekamas paštu arba pristatant į Įmonės nurodytą adresą, o grąžinimo išlaidos tenka Pirkėjui (vartotojui).
7.8. Atsisakymo atveju Įmonė ne vėliau kaip per 14 dienų nuo atsisakymo pranešimo, prekių ir kitų reikalingų dokumentų gavimo grąžins vartotojui sumokėtą sumą už prekes, kurios buvo grąžintos. Įmonė negrąžina prekių pristatymo išlaidų, kurios viršija standartinį pigiausią gavimo metodą, taip pat tais atvejais, kai Pirkėjas pats pasirūpino prekių gavimu/pristatymu.
8. Ginčų sprendimas
8.1. Ginčų sprendimas – Prašome elektroniniu būdu teikti skundus dėl paslaugų ir prekių įsigijimo, siųsdami juos į Įmonės nurodytą el. pašto adresą arba pašto adresą. Skundas bus išnagrinėtas per 15 darbo dienų nuo gavimo dienos, atsiųstant atsakymą į skunde nurodytą kontaktinę adresą.
8.2. Jei skundas pripažįstamas nepagrįstu ir Pirkėjas, kuris yra vartotojas, nesutinka su skundo pripažinimu nepagrįstu, vartotojas turi teisę naudotis alternatyviais ginčų sprendimo būdais pagal teisės aktus, pateikdamas rašytinį prašymą dėl ne teismo ginčų sprendimo, nurodydamas:
- Vardą, pavardę, kontaktinę informaciją;
- Prašymo pateikimo datą;
- Ginčo esmę, pretenzijas ir jų pagrindimą.
8.3. Informacija apie ne teismo ginčų sprendimo galimybes ir ne teismo ginčų sprendėjų sąrašą:
Ginčo sprendimo procesas: http://www.ptac.gov.lv/lv/content/stridu-risinasanas-process ir https://www.ptac.gov.lv/lv/ko-darit-ja-iegadata-prece-ir-neatbilstosa
Ne teismo ginčų sprendimo duomenų bazė: https://www.ptac.gov.lv/lv/arpustiesas-pateretaju-stridu-risinataju-datubaze
Pagal Reglamentą Nr. 524/2013 buvo įsteigta internetinė ginčų sprendimo platforma, kuria galite naudotis ginčui su Įmone spręsti – https://ec.europa.eu/consumers/odr/main
9. Privatumo ir duomenų apsauga
9.1. Visi Pirkėjo asmens duomenys, pateikti internetinėje parduotuvėje ir/arba Įmonei, tvarkomi pagal Latvijos Respublikos įstatymus ir Bendrąjį duomenų apsaugos reglamentą, užtikrinant tinkamą apsaugą. Įmonė nenaudoja ir neperduoda Pirkėjo pateiktos informacijos internetu be teisinio pagrindo.
9.2. Pirkėjas privalo susipažinti su internetinėje parduotuvėje pateikta informacija apie Įmonės asmens duomenų tvarkymą (privatumo politika) prieš perkant prekes. Naudodamasis internetine parduotuve, Pirkėjas patvirtina, kad susipažino su Įmonės pateikta informacija apie asmens duomenų tvarkymą.
9.3. Pirkėjo asmens duomenų tvarkymo valdytojas yra Įmonė.
9.4. Pagrindinės Pirkėjo asmens duomenų tvarkymo tikslai yra: sutarties (sąlygų) sudarymas ir vykdymas (įskaitant Pirkėjo identifikavimą, prekių užsakymų apdorojimą ir gavimą, prekių pardavimą ir pristatymą, funkcionalumo teikimą užsiregistravusiems vartotojams internetinėje svetainėje), teisinių reikalavimų laikymasis (įskaitant apskaitos dokumentų, įskaitant sąskaitas faktūras, parengimą, pinigų grąžinimą, finansinių ir kitų įsipareigojimų valdymą), taip pat savo teisėms įgyvendinti ir ginti. Gavus atskirą duomenų subjekto sutikimą, duomenų tvarkymo tikslas taip pat gali būti komercinių pranešimų siuntimas.
9.5. Tam tikrais atvejais Įmonė gali informuoti Pirkėjus apie įvairius naujienas, susijusias su internetine parduotuve ir Įmone, prekių pasiūlymus el. paštu (Pirkėjams ir potencialiems klientams, kurie yra juridiniai asmenys arba gavus fizinių asmenų (duomenų subjektų) sutikimą).
9.6. Atvejais, kai Pirkėjas internetinėje parduotuvėje pateikia Įmonei kitų fizinių asmenų duomenis (pavyzdžiui, apie asmenį, kuris gaus prekes, arba apie juridinio asmens atstovus), Pirkėjas atsako už tai, kad šie duomenys būtų pateikti Įmonei teisėtai ir kad Įmonė galėtų juos naudoti numatytais tikslais.
9.7. Įmonė gali tvarkyti internetinės parduotuvės vartotojų asmens duomenis apibendrinta forma statistiniais tikslais, siekdama analizuoti ir tobulinti teikiamas paslaugas ir prekes.
10. Galutinės nuostatos
10.1. Jei Pirkėjas nesilaiko ar netinkamai laikosi sąlygų, pažeidžia teisės aktus, padaro nuostolius ar žalą Įmonei arba trečiosioms šalims, Įmonė turi teisę atsisakyti Pirkėjui prekių pristatymo, atsisakyti prieigos prie internetinės parduotuvės, taip pat vienašališkai nutraukti užsakymus (nutraukiant prekių pirkimo sutartis).
10.2. Visos intelektinės nuosavybės teisės, susijusios su internetine parduotuve ir joje paskelbtu turiniu, taip pat Įmonės prekių ženklai ir prekybos pavadinimai priklauso tik Įmonei arba nurodytiems bendradarbiavimo partneriams arba gamintojams (distributoriams). Prekių ženklų ar kitų Įmonės intelektinės nuosavybės naudojimas bet kokiu būdu be išankstinio raštiško leidimo yra draudžiamas, nepriklausomai nuo tikslo.
10.3. Įmonė nėra atsakinga už kitų svetainių turinį, į kurias arba iš kurių nuorodos veda į internetinę parduotuvę. Nuorodos, pateiktos internetinėje parduotuvėje, pateikiamos tik patogumo tikslais.
10.4. Internetinės parduotuvės vartotojas sutinka, kad pagal visus galiojančius teisės aktus šalys neatsako (pagal sutartį, aplaidumą ar kitais pagrindais) už bet kokį sutrikimą ar techninę klaidą, įvykusią Pirkėjui naudojantis šia internetine parduotuve.
10.5. Įmonė negarantuoja nepertraukiamo ir be klaidų internetinės parduotuvės veikimo, gali būti pertraukų, susijusių su įrangos remontu ar priežiūra. Įmonė nėra atsakinga už nuostolius, kilusius naudojantis internetine parduotuve, nebent tai būtų numatyta privalomais teisės aktais.
10.6. Jei dėl kokių nors priežasčių bet kuri sąlyga yra netaikoma, tapo neteisėta ar neįvykdoma, tai neturi įtakos likusių sąlygų galiojimui ir taikymui. Jei privalomi teisės aktai suteikia vartotojui, kuris yra Pirkėjas, palankesnes sąlygas nei numatyta šiose sąlygose, šalys vadovaujasi atitinkamais teisės aktais dėl šių klausimų.
10.7. Įmonė turi teisę bet kuriuo metu keisti ar papildyti šias sąlygas. Pakeistos sąlygos įsigalioja iškart ir taikomos visiems prekių pirkimams, atliktiems po naujos versijos paskelbimo internetinėje parduotuvėje.
10.8. Įmonė turi teisę perleisti teises ir pareigas, kylančias iš šių sąlygų, trečiajai šaliai.
10.9. Šios sąlygos ir nuotolinės prekių pirkimo sutartis sudaromos pagal Latvijos Respublikos įstatymus ir laikoma, kad nuotolinės prekių pirkimo sutarties sudarymo ir vykdymo vieta yra Latvijos Respublika. Net jei prekių pristatymas teikiamas su pristatymo įmonių pagalba, tai nekeičia šių sąlygų priklausomybės nuo Latvijos Respublikos teisės aktų.
10.10. Visi ginčai, kylantys tarp Pirkėjo ir Įmonės, sprendžiami pagal šias sąlygas ir Latvijos Respublikos teisės aktus. Jei ginčo nagrinėjimas priklauso teismui, ginčas nagrinėjamas Latvijos Respublikos teisme.
10.11. Šios sąlygos neapriboja Pirkėjo teisės kreiptis į kompetentingas valstybes institucijas dėl savo teisių apsaugos.
10.12. Įmonė nėra atsakinga už vėlavimus įvykdant įsipareigojimus ar už jų neįvykdymą, ar kitokius neveiksmingumo atvejus, atsiradusius dėl aplinkybių ir kliūčių, kurios yra už Įmonės protingo valdymo ribų, įskaitant, bet neapsiribojant, streikais, vyriausybių nurodymais, karinių konfliktų, karo veiksmų ar nacionalinių nelaimių, grėsmių ar teroristinių veiksmų, aplinkos ar klimato anomalijomis, ligų kontrolės priemonėmis, epidemijomis ar pandemijomis, tarptautinių prekių ir jų komponentų tiekimo vėlavimais, trečiųjų šalių neįvykdytais įsipareigojimais, interneto ryšio sutrikimais, taip pat kompiuterinės įrangos ir programinės įrangos gedimais. Tokiose jėgos majoro aplinkybėse Įmonė sieks kuo greičiau pašalinti kilusius vėlavimus.
10.13. Pirkdamas prekes arba pateikdamas užsakymą internetinėje parduotuvėje, Pirkėjas patvirtina, kad perskaitė šias sąlygas, kad jos yra žinomos Pirkėjui, Pirkėjas jas supranta ir visiškai su jomis sutinka. Pirkėjas įsipareigoja kiekvieną kartą, kai perka prekę, susipažinti su šių sąlygų (dabartine jų versija) turiniu. Pirkėjas neturi teisės užsisakyti prekės internetinėje parduotuvėje, jei jis nepasidomėjo šiomis sąlygomis arba nesutinka su jomis.